Saturday 5 March 2016

Black Desire

                                                                          

                                                                     Black desire


Finally our beloved Spring is in the city… All the coats will be replaced with skirts, dresses and jackets. Because I can’t profit from a hot spring, I still have to wear boots and warm jackets.

I wanted to catch a sunny day in London, but it did not happened, as it was cloudy as usually. Also, I have to mention that it was even raining! What a perfect day…

I am happy that at least I could take some photos, ‘coz I was thinking that I wasted my day travelling to London. Actually I wanted to have a photo session near with famous places, but I took some photos where I’ve caught some sun light.

I have opted for this look, because I am in love with over the knee boots. This maroon dress was chosen  to add a drop of colour in the set. And because I am always cold, I can’t go out without taking my jacket with me. It was love at first sign, especially as it was the only item left on sale. I believe this look is perfect for cold spring days.

[Ro] A venit si mult asteptata primavara… Paltoanele si scurtele groase se inlocuiesc cu fustite, rochite si jachete. Precum eu nu ma pot bucura de o primavera calduroasa, sunt nevoita sa port cizme si jachete calduroase (inca).

Am vrut sa prind o zi cu soare in Londra, dar bucuria nu a fost de lunga durata, caci soarele a fost repede acoperit de nori, ceva obisnuit pe aici. Dupa care sa inceput si o ploita frumoasa, asa ca primavara….

Ma bucur ca macar am reusit sa fac niste poze, caci am crezut  ca in zadar am venit in Londra. Si, de fapt mi-a fost in plan sa fac poze in locuri frumoase si cunoscute. Insa din cauza timpului, unde am prins putin soare, acolo si m-am pozat :)

Am ales acest look deoarece sunt indragostita la moment de cizmele inalte care acopera genunchii. Iar rochia bordo inchis a adaugat un strop de culoare la acest set. Si precum mie imi e tot timpul frig, fara de jacheta nu ies din casa. A fost dragoste la prima vedere, mai ales ca era la reducere si inca singurul model ramas. Cred ca acest look e perfect pentru zilele mai friguroase de primavera sau pentru iesirele de seara in oras…










                                                              Dress- SheIn
                                                  Leather jacket- Miss Selfridge
                                                          Belt- Miss Guided
                                                    Over knee Boots- Office
                                                          Bag- River Island

2 comments: